brum brum, säger bilen


saker gjorda: gosh, jag har sovit hela dagen. typ.
alkoholintag: nix, men igår gjorde jag margaritas och mixern gick sönder på första försöket :(
dagens fråga: varför kan man inte köpa energi på burk?
dagens låt: just can't get enough - depeche mode (bästa depechelåten enligt mig!)
dagens känsla: trött och ledsen



det är så typiskt mitt liv. det är klart att det blev för mycket flyt där. jag kom in på kursen, jag hittade väska, det var kampanj på mascaran osv. så livet var helt enkelt tvungen att sätta snubbelben och förstöra för mig. så mixern pajade. av vad har jag ingen aning, men bladet lossnade, från utsidan så att säga. så det läckte margarita ner i själva mixern :( och när jag tittade på det andra bladet så såg jag att det var rostigt. men det var ju klart. varför skulle jag få ha det bra i en hel dag, det verkar ju onödigt.


har inte orkat laga någon mat idag. har levt på mackor. men jag har iallafall ätit 2 tomater, 1 papaya och 1 apelsin, så jag låtsas at det räcker så.

blev inte att jag gick till frisören idag. får kanske göra det på måndag.

och jag får verkligen ont i foten när jag går. så nu håller jag på att bli handikappad fysiskt oxå. jag vet att jag rätt säkert kommer bli tvungen att operera och aldrig kunna ha vilka skor jag vill. så kan det gå.

färdiggnällt idag.

och jag är störtnyfiken på pannkakans nya bil :)







Kommentarer
Anonym

Man kan inte bry sig så mycket om småsaker som att en mixer går sönder, ska man räkna så så sätter livet snubbelben för mig heeeela tiden, men d kan man ju inte räkna. Va glad att du hitta så mycket fina saker ist :-)Låt inte små skitsaker göra livet surt för dig.

2006-01-30 @ 12:16:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0