tröttheten


saker gjorda: promenerat, hämtat plastfickor, sovit
alkoholintag: inte en droppe
dagens fråga: vad gör man på en onsdag?
dagens låt: thåström - the haters
dagens känsla: sjukt trött. rastlös och lite ledsen


verkar som att onsdagar är en sån där dag när jag deckar ihop helt... jaja...

har verkligen inte gjort ett skit eller tänkt en vettig tanke idag...

tycker det där med posten fungerar så konstigt. det där med att man ibland kan hämta ut grejer utan att visa leg eller nåt. att de litar så på att avin hamnat i rätt brevlåda liksom... tycker öht att posten är knepig, för det är skitofta jag postat grejer och det tagit två dar för dem att komma fram istället för en. mobbing ju.

funderar på att åka och träna imorn. får se när jag vaknar. kanske kan vara kul med träningsvärk.

kan ju då inte längre gå och se thåström, men, men... har ju sett honom ett par gånger, men... han är så jävla bra. jo, för jag ska åka till spanien då.

skulle jättegärna vilja hitta en kurs i drömtydning...

männen, kärleken? nä, jag är inget.

ångest, sorg, jävla sorg som spränger i bröstet.

5325 steg och 258 kalorier.





Kommentarer
frollen

Åhå, Spanien säger du, ta mig med! Jag kanske får plats i en sminkväska e.dyl...

2006-02-08 @ 19:57:48
URL: http://frollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0