som dåligt heroin

saker gjorda: gosh, sov fan till tolv idag och vaknade första gången vid halv fem i morse. jobbig morgon
alkoholintag: nix, fast jag får dricka, om jag vill...
dagens fråga: måste R vara så jäkla finurlig?
dagens låt: living la vida loca - ricky martin - skit i det du! hahaha
dagens känsla: jag är trött och låg, faktiskt



borde inte vara låg, men det är jag. jaja.

har träffat R som utmanade mig att åka till thailand genom att vända på mitt motstånd helt. det där med att om jag vill vara politiskt engagerad osv så bör jag ju åka dit och skaffa egna erfarenheter och upplevelser. ja, inte att jag ska barnporra, men uppleva stämningen, se med egna ögon och så, istället för att bara presentera andrahands information. och jag får väl ge mig då.

spanien. jo, frolle. jag har som ändå inte tänkt haft nå smink med mig, så det ska väl gå bra :)

måste sluta med det här förbannade internetandet. det slukar sån tid och energi. men jag måste ju hitta något annat slögöra istället då. jaja. eller mest måste jag nog hålla mig undan från att bli sårad, helt enkelt. fåntratt... men jo...

jaaaaa, jag såg big brother igår. helt sjukt, jag har övergett dr phil för big brother. iallafall kan jag lätt konstatera att jag inte förstår norska ett skit. lika illa som danska ju. och morten satt och grät i bikten över nåt och pratade om store pupper. men jag fattade inte, varför grät morten för att kristian tyckte att angelica hade fin kropp? som sagt, jag är helt lost.

och jag har ingen matlust längre. vill aldrig äta. annat än mackor och bullar. men all riktig mat tar bara emot. och nu måste jag äta biffstroganoff, vilket känns rätt olustigt, men man måste ju äta.

och jag har försökt hitta min favvotidning ps. för att köpa, men den säljs ingenstans här ute. får kolla i sumpan. har iallafall beställt en prenumeration nu, men jag antar att det har kommit ett februarinummer oxå. nog för att jag har tusentalstidningar som ligger här och skräpar och som jag aldrig läst, men tidningar är kul ändå :) har massa gamla husmodern från 1949 som jag ska läsa oxå :)

ok, jag har läst ut min resebok och måste välja någon annan. undra vilken? om jag ska ta en gw-deckare eller en feministsak eller vingklippt ängel kanske.... jag lär ju typ vara en av få som inte läst den än... jag har oxå för tusende gången, men när jag hörde ett stycke ur den höll jag på att börja gråta för att det var så hemskt, så jag vet inte...

nåja, jag har en gammal bulle jag ska leta fram till senare iallafall... nåt onyttigt bakverk måste jag ju få i mig :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0