la la la li li lo la la


saker gjorda: promenerat, deckat
alkoholintag: nä, men jag ska sätta på en kanna kaffe nu
dagens fråga: och vem går vidare i melodifestivalen ikväll då?
dagens låt: dragula - rob zombie
dagens känsla: uppenbarligen medvetslöst trött, men lugn och nöjd
dagens citat: ibland måste man offra sitt framträdande för att få ha höga klackar.*



trodde att jag skulle få massor gjort idag, men så decka jag på soffan. dessutom nästan under hela konståkningsgalan... men jag såg det som gick att ses igår. konståkning är bara, alltså, det är manligt. de måste vara så starka, säkra, trygga, talangfulla, motiverade. det är liksom nåt över det. nåja. det är framför allt vackert.

igår klädde jag en kartong i aluminiumfolie och ställde cd-singlarna i, så nu ser det lite snyggare ut. får se vad jag hittar på här näst. har ju en del att välja på. kanske piggnar till lite framåt eftermiddagen, vem vet.

var en joggare som höll på att få stryk idag. jag gick precis under en bro, under en väg, när jag hörde hur någon kom springandes. hade han varit närmre.... fick skitont i hjärtat, men nu var han ju tillräckligt långt bort för att jag skulle hinna inse att det var en joggare och komma ut från bron. men jäklars vad rädd jag blev.


* den snyggaste gwen stefani

och jag skrattar så mycket att jag till och med skrattar högt, för mig själv, åt the 70s show. alltså, jag har nog aldrig skrattat högt för mig själv åt någonting. mina höga skratt sker nog bara i samtal, eller sällskap, med någon annan. lustigt.

ja, nä, jag saknar egentligen lust att skriva, för det känns inte som att jag har något att säga... annat än puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0