det var vettet som rann ut när vintern töade bort

saker gjorda: promenerat och besökt apotekete
alkoholintag: nix, ge mig uppåttjack istället
dagens fråga: måste man vara så senil?
dagens låt: it takes a fool to remain sane - the ark
dagens känsla: gosh, trött trött trött


6300 steg och 301 kalorier. jaha.
åt faktiskt ingen semla till frukost, åt lingonbröd, men de är nästan lika goda som godis. mums. och jag har en semla hemma, som jag ska äta snart... vad trodde du?! misstänker starkt att en biverkning kommer att vara viktökning, så jag måste banne mig börja träna lite mer. mjo.

270 spänn för 28 tabletter. helt galet. helt oförskämt. men, men.
och så somnade jag på soffan, medvetslös fortfarande och har ont i magen. fast vem vet om det är det där lilla pillret eller om jag skulle varit det ändå.
naturligtvis glömde jag fråga om det gick att kombinera med rosenrot, så jag får väl ringa livsmedelsupplysningen. och jag glömde fråga hur det är med att åka utomlands, ifall man måste ha asken med sig eller ja. hu, vad jag mår illa. jäklars. jaja, iallafall så är det ju bara att räkna med när det gäller mitt minne. det funkar helt enkelt inte. nåja.

och så ska jag fixa skivor och skicka till brorsan. för jag är en snäll syster.

tycker det var lite roligt i csi new york när de pratade om den helige graal och han sa 'jo, jag har oxå läst da vinci koden' och nu i csi när nån tant hade dött i en trapp.
- what are you thinking?
- led zeppelin. stairway to heaven.
jag gillar sånt skitmycket, när de refererar till andra grejer så där. och jag älskar böcker när man får läsa huvudpersonens tankar samtidigt som man läser det han säger, som i popcorn av ben elton. hysteriskt kul.

männen, kärleken? nej inget sånt. skulle behöva massage dock, för jag har oooont i ryggen.

fick tillbaks pengarna för den här jäkla rosen-kinesiskaroten vätskan.... galet. men jag fick en bankgiroutbetalning på posten idag. fast inget svar på mailet. men, men... tycker de att det är roligt att ge mig pengar så får de väl göra det då...

och det är en teater jag vill se. the good body. så jag får fundera på om jag kanske ska gå då.

jag brukar skriva upp i min almanacka varje dag vad jag har gjort, för annars glömmer jag bort det. det är så tragiskt. tydligen är jag trött varje onsdag. för det är väl onsdag idag?

har iallafall fått min nya mobil och ska väl hämta den imorn.

jag som trodde att jag skulle få massor gjort idag har inte gjort ett smack. blir så ledsen på den här apatin. jaja.

nä, fifan vad jag mår illa. urk.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0