bamse hum hum lille skutt i hum hum


saker gjorda: promenerat, hämtat min nya rousa telefön, träffat R
alkoholintag: och tro det eller ej, ingen semla idag
dagens fråga: varför tittar jag ens på big brother? varför gör nån det?
dagens låt: erotica - madonna  mm, den bästa madonnalåten enligt mig
dagens känsla: känner mig mest konstig



5260 steg och 255 kalorier.

magont och konstig smak i munnen. lite jobbigt eftersom det där med smak i munnen är en av anledningarna till att jag inte äter vitlök. det smakar så där som när man har ont i huvudet för att man har lågt blodsocker. vilket gör att jag vill äta sött hela tiden. för det känns dessutom så i hela kroppen. men det är ju onyttigt så jag får väl hålla på och ha halvt ont i huvudet och konstig smak i munnen då.

fattar inte hur jag ska orka lära mig ännu ett nytt telefonmärke. varför kan inte alla telefoner bara fungera som en nokia, det är väl inte så svårt?! doh. har kvar samma nr dock.

männen, kärleken? nä, men jag har fortfarande ont i ryggen. ge mig massage nuuuu! jaha, min mamma sa nåt igår som typ; 'sov gott, dröm om prinsen och hur han kommer i en vit mustang'. nu är jag skitkass på allt sånt där, men är inte mustang en raggarbil typ?! (haha, fan vad jag låter bimbo) nå, gillar inte raggarbilar. har lite svårt för den där elviskillen alltså. mm.... så är det. presley ja.

och jag måste komma ihåg att maila och fråga om jag får flytta min tandvård hit till sthlm istället. hörde talas om nån annan som oxå fått en sketen rotfyllning av samma tandläkare som jag har. och nu är jag orolig och vill ha en annan tandläkare. men jag vill ju naturligtvis ogärna betala för hennes misstag.
och anledningen till att jag inte gör det nu är för att datorn är seg som kola och jag inte orkar sitta här längre...

och om jag inte såg fel förra efterlyst så är leffe the king utbytt???!! :(

min läkare tycker inte heller att jag ska plugga kriminologi. ingen som tycker det förutom jag och pannkakan då. funderade lite på litteraturvetenskap, fast det är ju liksom lite massa tråkiga moment som ingår oxå. känns det som iallafall. men jag skulle kunna tänka mig att jobba på ett förlag och läsa inkomna manus. fast jag antar att man tyvärr gör andra saker oxå... jaja...





Kommentarer
frollen

Hörrödudu, du sitter väl inte och dissar jänkaråken? *förnärmad*

2006-02-03 @ 00:16:12
URL: http://frollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0