fresterskan i underjorden

saker gjorda: träffat Ri, handlat julklappar och ätit en mc fish eller vad de heter...
alkoholintag: jos
dagens fråga: varför måste min generation vara så glömsk typ?
dagens låt: i think i'm in löööv... fast det är bara den strofen om och om igen och jag vet inte vad det är för låt
dagens känsla: stressad
dagens citat: "Samantha: From my experience, honey, if he seems too good to be true—he probably is."



jag får små minipanikångestattacker hela tiden. ytterst irriterande. dock tillhör jag inte den där kategorin människor som får dödsångest av dem eller att de stoppar mig i det jag ska göra. jag blir mest bara irriterad och frustrerad och så gör det lite ont oxå, men det går ju över. stress misstänker jag. jo. det gjorde Ri oxå som tyckte att jag skulle skriva en lista på allt jag har att göra och sen stryka över allt som kan vänta tills pensionen typ... eller nåt ditåt.

och så skällde hon på mig. argt. för att jag sa att jag inte kunde nånting.
men hur som pratade vi om nåt som kyrkan hade. som jag satte mig emot eftersom jag är emot kyrkan, men nu kanske det inte vore så dumt ändå. det var nåt projekt. dock när jag läste i infot så verkade det mer vara för folk som har det värre än mig. så där ingen utbildning, inget socialt nätverk osv... men om jag blir remitterad så kanske jag kan få hänga på ändå.
det jag är ute efter är helt enkelt det där att de kan fixa jobb åt en. nu har jag ett, så visst, man ska ju vara arbetslös för att få hjälp idag, men, men...

männen, kärleken? blev lite orolig idag, men jaja, just han levde iallafall. och kallade mig tjock i vanlig ordning... men bara han har det bra så...

Ka ringde idag. haha... eller egentligen rätt tragiskt... hon är in löööv i någon som säger
- haha, jag dör? säger man så fortfarande? inte ens min 17åriga syrra säger så...
men vi kom fram till att det måste ha varit ett skämt som vi inte förstod... för vem säger så till nån man ligger med  och menar allvar?! jajustja, jag glömde, han är kille...

sen funderar vi allvarligt på att dra till thailand i februari. och för min del är det ju en klar fördel att åka med någon som redan har varit där en gång... dock kanske kombinationen av oss två och billig öl inte är den bästa, hehe...

alltså, den här killen som var med i dagens avsnitt av svenska Du är vad du äter... sorry om jag mobbar honom, men kom igen. vilken räka, som Ka sa... var det en dokumentär om hans jävla fot eller?! så bara för att man stukat foten så ska man gå på kryckor och ynka. första dan och han passade på...
gosh, vad jag vill vara gift med paolo roberto kände jag däremot. fatta att ha den där hemma. man har noll gemensamt men han bara driver på en ändå. och så får man inte äta spaghetti med kniv och gaffel. så där att man skär den. så var det med det.

snart reser jag bort.. tjolahopp.

puss och kram.

fattar inte hur jag ska orka upp imorn och städa förresten, men jag måste väl. pa kommer ju för att hämta mig. fick inte köpa nya sängar åt dem i julklapp.. det var för dyr present. sen det där lilla att de har försörjt mig hela mitt yngre liv är ju inte nåt de tänker på... men det är lite rörigt här faktiskt... efter allt julklappspysslande...

tidningen pause förresten. haha... vart kan vi hitta glamorubabesen... linda rosing - pizzeria enskede...
de är så sjukt roliga de där som jobbar på den tidningen. där vill jag oxå jobba...

Andra bloggar om: , , , , , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0