svisch, nu drar jag

saker gjorda: just nu har jag mest hunnit vakna
alkoholintag: mineralvatten från netto, kan det bli otäckare? men, men
dagens fråga: ge kläder till hemlösa eller till röda korset?
dagens låt: tänk att ha en man i byrån i en ask bland andra grejer.... lill lindfors
dagens känsla: trött trött
dagens citat: "Find purpose. The means will follow" - Mahatma Gandhi



och som märkes orkar jag inte leta på fler citat just nu, nej... sorry liksom :)

ska åka till örebro igen. kolla på en rosa kappa för nån tusentapp, men, men. en polare som säljer så jag har väl inget emot att ge henne pengar, om jag nu vill ha den...

igår kokade jag äppelmos och vinbärssylt. jag vet inte riktigt. gillar inte äppelmos själv, men jag ska ge en bruk till B, som gillar och som har fyllt. och vinbärssylt är jättegott att ha i fil och till våfflor. japp :) men att rensa vinbär är mindre kul. faktiskt till och med mindre roligt än att plocka dem.
och idag ska det bli regn, så jag får väl se om det blir nå blåbärsplock idag eller inte.

och om jag kommer ihåg ska jag köpa en mascara i polen. jo. eller tax freen, vilket som.
funderar på att klippa mig i polen oxå. för jag funderar på att klippa av mig allt. ha som hale berry typ. hata hår och hata mitt hår som växer som ogräs.

männen, kärleken? har väl inget att förtälja direkt. jag längtar faktiskt mest efter sthlm och att få gå på museum igen. men det har ju inte så mycket m män att göra. det skulle vara christian i nip/tuck då. mm.
jajustja, arne har namnsdag på fredag, men jag gissar att han är slängd och inte begravd :( mina tankar till dig arne. arnö.

och mina naglar pajar och går av. så jag får väl pilla bort allihop senare idag eller nåt. haha, man kan inte vara hemmafru i bergslagen och ha långa fina naglar samtidigt tydligen.

ska väl köra ett lass till hemlösa när vi åker till sthlm. kläder. istället för att lämna till röda korset. jag vet inte, men, det blir så. fast egentligen kanske man borde ge till röda korset istället.

kanske får jag åka till biltema nu när vi åker till örebro ;) har förresten kommit på att jag nog vill ha en sån där oljespray. ha olivolja på brödet istället för smörgåsmargarin. jaja.

puss på er.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0