med buller å bång

saker gjorda: hmm, klockan är halv sju på morgonen, så...
alkoholintag: tänker aldrig dricka mer i hela mitt liv. möjligtvis ett glas vin inom hemmets fyra väggar.
dagens fråga: och vilka sidor kan brorsan tänkas surfa?
dagens låt: lite pinsamt nog tyckte jag att no fun at all var bra
dagens känsla: ont
dagens citat: "Find purpose. The means will follow" - Mahatma Gandhi


ok, jag tänker aldrig dricka sprit igen. vaknade med blåtira, kräktes på trappen och bajsade ner mig. typ. mamma fick duscha mig. undra hur destruktivt det räknas vara liksom. jag saknar rätt mycket hämningar normalt, så jag behöver nog inte alkohol. synden som straffar sig själv liksom. jag var säkert på gränsen till död och förgiftad. rena turen liksom, att jag vaknade. så otroligt pinsamt och jag har absolut inga försvar.

männen, kärleken? jo, jag träffade M där i fyllan och villan. M är killen som värker inuti. forever. han satt och förklarade att han varit jättekär i mig, då, för 10-12 år sen och jo, jag var kär i honom då oxå, men det var fido oxå, så det blev aldrig nåt mellan oss. sen hör ju till saken att han är sk värsting, med gamla mått mätta. inte som värstingarna idag i tex fucked for life, som är riktigt ruggiga. men hur som så kunde nog M faktiskt drämma till tjejer utan att blinka. aldrig mig, naturligtvis, och jag är rätt övertygad om att det aldrig skulle ske, men det trodde nog inte de heller. han är speciell och det är så att när vi träffas, den känslan, den totala uppmärksamheten jag får. det är som att ingen annan än jag betyder nåt. man faller rätt lätt för den känslan, men ja, som sagt, han är ju ingen fin pojke så... men vi värker nog i varandra båda två...

annars skickade jag ett mms med min ömmande blåtira och får till svar
- skicka bild på fittan istället.
alltså, jag vill inte ha nåt sånt i mitt liv. nån som pratar så till mig. särskilt inte när jag har skitont och den normala reaktionen skulle vara "men shit, vad har hänt?" eller "men gumman, hur är det?". nu förväntar jag mig aldrig någon normal reaktion av mimo, men jag blir så otroligt trött på det här. vår relation är rätt jävla osund och skitig och jag vill inte ha det så. nej. jag mår bättre utan honom. eller jag mår iallafall bättre utan den här respektlösheten han visar konstant.

ja, annars såg jag inte så många band på augustibuller och lördagen var ju rätt förstörd kan man ju säga, så jag missade entombed. tyvärr. och så fick jag en smärre chock när fia stod och yrade om hur bra hon tyckte att roky ericson är. och night of the vampire. var kanske lite otippat.

tråkigt att vara vaken redan nu faktiskt. men, men.

puss och kram





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0