jäjä, säg inget till nån nu

saker gjorda: fikat med uffe, sovit, mått illa
alkoholintag: kaffe, kaffö
dagens fråga: varför kan man inte lotta om tävlingsgren i sm?
dagens låt: strange - tori amos
dagens känsla: tröööött
dagens citat: "tjeck" när allt är klart och överens


volontärarbetade igår, så idag är jag helt död. det som var lite roligt var att folk pratade med mig som att de kände mig. sånt roar mig. sen jobbade jag lite med en tjej som var så otroligt lik jenny till sättet, så att jag blev helt förvirrad ibland och trodde att jag hängde med jenny. men det var kul.

så jag slocknade halv nio igår och vaknade halv tio av att telefonen ringer. "du låter lika trött som annika jankell gjorde igår när hon snackade i radion" sa polisen. folk är roliga.

männen, kärleken? och så var det telefonsamtalet igår. jag undrar varför han inte kunnat sagt de här sakerna tidigare. det gör ont med honom och det är gör ont utan honom. men nu är det som det är, jag pallar inte vissa saker och så är det. och det är nog bäst för honom oxå. jag är ju ändå så mest sur och arg.

annars är det kul att se på när gråsparvar badar.

såg en skum sak i kiosken här igår. det var killen före mig som köpte nåt som låg i en nettokasse för 6-700 nånting eller mer. och det slogs inte in i kassan, även om pengarna lades där. under disken så att säga. och jag undrar så vad det var. särskilt när kassören sa "säg ingenting till nån nu", trots att jag står där och glor.

jag är hungrig som en gnu, men mår illa, så jag vet inte vad jag ska äta. blä.

puss och kram




Kommentarer
Anonym

nmutdjd

2007-09-10 @ 14:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0