schysst sa räven om tandläkaren

saker gjorda: promenerat, deklarerat, deckat, snackat med broren, sett film
alkoholintag: ska göra en pastasås med kikärtor istället
dagens fråga: hur blir man pigg?
dagens låt: hungry eyes - eric, heter han det? jaja, soundtracket till dirty dancing iallafall
dagens känsla: trötthet, som vanligt, men bättre än igår. myssugen. fast lite låg ändå.
dagens citat: att ligga med george michale skulle vara som att ha sex med en sork.*



* jag säger ingenting, men det gör boy george...



jajamensan, deklarerade via internet i år. skönt att ha det gjort. ska betala restskatten på en gång oxå. onödigt att dra på sig ränta, mindre kul att hosta fram 4500, men, men...

funderar på om jag ska prova jogga min promenadsträcka nån dag. så där som för att se i vilken form jag är egentligen. fast så är det ju massa hundar utan koppel, så jag kommer väl att få en sån efter mig...

svt hade ju ett fröken julie-eldorado här under påsken. intressant. men den här jag vet inte vad jag ska kalla det, filmen, fejkdokumentären med och av görel crona och hennes make ”komplett galen” är bland det roligaste jag sett. de var så jävla bra på att spela par. så jäkla kul. så jag rekommenderar alla att kolla in svts hemsida ifall den finns att se där...

och nu har jag 360 sms/mms att göra av med innan den 28e april. lite taskigt att jag terroriserar samma personer med mina bilder hela tiden, men shit happens.

männen, kärleken? skickade ett mess till J förut och frågade ifall det var nån av hans polare som var med i festmetod-reklamen. det är nån kille där i röd dress och med mask. och han och hans polare brukade uppträda i sånna, har jag för mig att han sagt... jaja, jag fick inget svar, haha... så kan det gå...
annars, klart att jag saknar mimo, men det går ju inte att fortsätta så som vi höll på...

jag är så sjukt lik min mormor. det är så att man undrar om det är genetiskt, för vi har inte direkt haft sån bra kontakt. men vi tar/tog typ illa upp av samma saker, hon gillade inte folk och ja, det är massa saker, men nu kommer jag inte på det. tyvärr är jag dock inte lik henne på det där sättet att hon genomförde massa infall hon fick, som att köpa gård och djur, köpa hattaffär osv osv... men hon var en cool kvinna.

hur som var det inga påskkärringar här och ringde på, fast det har det aldrig varit, så det var ju inte oväntat :) men jag brukar se till att ha godis hemma ändå, utifall att. men nu fick jag trycka i mig det själv. attans ;)

jag tycker det är konstigt att folk skäms mer över att de tex varit fulla, halkat på en snöfläck eller sagt något korkat, än när de varit elaka mot någon.

uääää, om jag skulle ta och sortera papper då. har iallafall fixat mitt telefonbord finfint, med duk och allt. hur länge det nu håller sig så... hehe...

håller på och scannar datorn efter virus. så där innan jag fixar skivor åt brorsan. eftersom jag är världens snällaste syster :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0