det är något med vengaboys som får stereon att kräkas

saker gjorda: träffat R, handlat och paketerat ihop present, diskat, plockat undan grejer i ett skåp
alkoholintag: i'm high on life
dagens fråga: är man rik om man äger många saker, eller är man bara känslomässigt fattig då?
dagens låt: don't cry - guns 'n roses... fast egentligen är det en cover jag lyssnar på...
dagens känsla: jag är trött, men det är bra att jag inte deckat på soffan än iaf, så jag är nöjd...
dagens citat:uppför dig som du vill vara, så blir du snart som du uppför dig.*


* vi kör väl en leonard cohen igen...


jag har alltså en helt oanvänd wokpanna, som jag säkert haft i en 7-8 år... och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med den... men jag slängde in den i ett skåp ovanför en av garderoberna. har sorterat där och ställt undan alla snoppgrejer jag fått... eftersom folk tycker det är roligt att ge mig ljus, träskulpturer etc i form av snoppar... samt ett gäng glas och muggar fick stå där... sånt jag inte använder... så ska jag bara sortera i linneskåpet har jag tänkt... om det går... det är lite litet faktiskt... men, men...

männen, kärleken? finns inte så mycket att säga om det egentligen.... jag vet inte, jag har inte en massa ragg att plocka fram vid behov, som verkar vara normen... så jag får helt enkelt vara kär i mig själv :))

R sa att jag så gott som hela livet haft döden med mig vid min sida. den där längtan. men jag kan inte hjälpa det. jag ser som ingen poäng eller roligt med livet. visst självmord är dåligt så den risken är inte så stor egentligen... det är bara det att det är rätt värdelöst om det är så här det är menat att vara liksom... men jaja... sen sa hon att jag inte skulle oroa mig för mötet, tjena...

tänkte att jag skulle prova dra ihop nån gryta med krossade tomater, bacon, lök, champinjoner... men jag vet inte vad jag ska ha till. om jag ska ha makaroner eller ris.. vet inte heller om det är särskilt gott, men det går säkert att äta... måste börja äta lite mer bönor och linser och nyttigheter...

ok, så här va. igår tog jag laxermedel. sånt som man tar vid förstoppning eller om man behöver rensa tarmarna vid tex läkarbesök. mhm... jag har bajsat 1,5 ggr efter det. det funkar liksom inte på mig tydligen. helt knasigt. och jag är väl ännu sjukare som skriver om det. nå, anledningen till mitt lilla experiment är att jag tänkte rensa tarmarna på gifter och sen inte äta godis på några veckor, så där bara för att... men jaja, nu får jag väl trycka i mig massa påskgodis då... :)

ja, nä, jag har inte kommit på några avdrag än, så det kanske är lika bra att passa på att deklarera då...

och så fick jag veta att min psykolog INTE tittar på big brother ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0