även katter lämnar spår i snön

saker gjorda: vaknat
alkoholintag: möjligt att det blir nån öl ikväll
dagens fråga: ?
dagens låt: toni holgersson - allt med toni holgersson
dagens känsla: förbannad, besviken, frustrerad, deprimerad, glad
dagens citat: han har kvinnokläder och smink. så originellt!.*



* heh, alice cooper dissar marilyn manson


jag är glad för att jag om bara några timmar ska få se toni holgersson, eller ja, framförallt få höra honom.

deprimerad för att det är för mycket just nu.

männen, kärleken? den där som inte klarar av att låta mig vara ifred har en ny flickvän. det var ju roligt för honom. sen november har han knullat 3 st, som jag vet om, det är säkert fler, alla från helgon. så han kan ju gärna kalla mig för hora då... nå, det här bevisar ju att allt han sa till mig om vilken reko kille han var, bara var lögn. det här rasande flickvänstempot, knulltempot, får mig ju att inse hur många han nog låg med samtidigt som mig. och det jag inte fattar är att när man vet vad jag gått igenom med J, när man vet att jag blivit våldtagen och har svårt att lita på män. hur man utan betänkligheter låter mig få gå igenom exakt samma sak som jag gick igenom med J. samma hora, samma lögn. och samma tvångstanke att peta på mig, att nojsa med mig, när det passar. jag fattar inte. vad fan har jag gjort för att förtjäna det här om och om igen?! nå, bara jag fanimig får vara ifred nu.

jonas är bra han.

ja, nä, jag ska väl äta gröt och duscha. annica drog hemifrån, så då kan jag ju inte åka hem till henne innan toni heller. men nån dag vill jag ju träffa henne... ju.

och jag orkar inte köpa biljetter till poetträffen.

och grejerna ligger kvar på vardagsrumsgolvet. jag är så jävla deprimerad. mest för att jag lever öht. livet känns som en kränkning. det är bara mörker nu. andra bestämmer vad jag ska göra och bara det, får mig att vilja dö, jag måste försvara mig, jag kränks jämt. och det är bara svarta hål hela tiden som tar upp all min tid. ska träffa nya personalchefen på torsd, vilket innebär stress eftersom jag även ska träffa R och att ha tvång är stress - svart hål - så allt kretsar kring det och kränkningen av senaste mötet. jag får inget gjort annat än att må dåligt och uppleva allt som kränkningar. så jävla låg.

och pannkakan. det gör så ont. det här är första gången jag önskar att jag hade körkort, så där så att jag kunde fixa massa saker åt henne och åka dit en massa och bara finnas där. och framförallt att jag inte var den här samhällsparasiten och deprimerade horan till vän, utan att jag kunde ställa upp bättre och göra gald. men åh, det är så synd om henne att jag saknar ord.




Kommentarer
Panki

Meh, d e ju inge synd om mig ju, jag har ju världens bästa vänner ju! Puss

2006-04-23 @ 22:17:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0