ägg får man äta

saker gjorda: äh, jag har iallafall spolat upp diskvatten. somnade ju inte förrän efter 4 i natt
alkoholintag: grönt té utan alkohol
dagens fråga: hur blir man snäll igen?
dagens låt: vinjetten till dallas
dagens känsla: borstatändernasugen
dagens citat: usa är ett land av lagar: dåligt skrivna och slumpmässigt utövade.*


* frank zappa


ok, jag sa att jag skulle gå en promenad idag, men det känns som att jag ljög. för jag diskar nu istället och ah, jag vet inte om jag vill gå sen, efter det.

männen, kärleken? gögg. ok, om det var jag som hade svårt att släppa taget. det är ju jag som bar kärleken i hjärtat, men när jag upphävt blockningen så trillade det in ett par mail. jaja. inte mer med det.

och jag vill så gärna se att de skickar in muffe i bb-huset igen. kan de liksom inte bara ha en fest där han dyker upp eller nåt.

såg på du är vad du äter igår. ägg får man äta :)

för övrigt tycker jag att det är jättekonstigt att carola går hem i gayvärlden när hon tycker att homosexualitet är fel. men, men...

och snart är det äntligen dags för fortsättningen på alias. yeah.

och alltså det är nån jag pratat med vars tjej hade en analdildo där det som ”stack UT” var som svansen på en häst... undra vem det var... eller är det jag som pratat med någon, jag kanske bara fått det berättat för mig... hmm... gosh, vilka skumma samtal man kan föra...

och angående skärpet igår. det är inte så att jag medvetet köper för små skärp, utan det var bara det att jag aldrig provade det innan. mätte och så... så var det med det...

--

 Jag har placerat min blogg i http://bloggkartan.se/registrera/23145/stockholm/ på bloggkartan.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0