tydligen straffar man sig själv när man är sårad



saker gjorda: tydligen straffar man sig själv när man är sårad, så ingen promenad, ingen frukostpåse, ingen matteräkning. men jag gick och köpte en kopp kaffe, det är väl det jag hunnit göra.
alkoholintag: alkohol? ge mig knark!
dagens fråga: hur kan man ens försöka rättfärdiga en lögn?
dagens låt: ibland gillar jag att lyssna på tatu och andas i samma takt som musiken. älska med ryskan.




nå, det här får mig töntigt nog att tänka på ett avsnitt av satc ( http://www.hbo.com/city/ ). det finns två sorters kvinnor.det finns k-k-katie och det finns de enkla.


alltså, jag hittade helt underbara bilder på nätet idag. så nu har jag beställt böcker av henne.
http://www.poeter.se/exhibition.php?exId=1036&picId=8329
fast ni får bläddra igenom dem själva... och de här är från den nya boken, som kanske kommer någon gång...

tydligen ville leif gw persson inte svara på mitt sms, haha... och tydligen var jag tvungen att förklara igen, för någon, att efterlyst inte är en dokumentärserie över sveriges kriminalitet. att de tar upp olösta fall. och att även om invandrare är överrepresenterade procentuellt sett så är det fortfarande fler svenskar som begår brott. och att långt ifrån alla invandrare begår brott. att det inte är 50% av alla invandrare som begår tex våldtäkter, utan att det kanske är i runda slängar 1% som någon gång kommer att göra det. enligt leif, min idol.

jaha, jag kanske borde hämta ut mina böcker då.

läsa, ligga i soffan och läsa hela dagen.

och kanske var det tur att jag inte tog någon promenad i morse, för det var fan iskallt ute när jag var ute och köpte kaffe. förfrös händerna. och det är inte direkt så att jag har varma kläder på mig när jag är ute och går, eftersom jag försöker arbeta upp värmen ist... brrrr...

och på måndag ska jag på billy idol. på onsdag på anders ljungs klubb. ska bli såå kul.


och jag hade 73% rätt på satc spelet, första gången jag spelade...







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0