på kärleksfronten intet nytt


saker gjorda: har inte gjort ett dugg, nästan glömt bort att äta tom. voj voj. skrivit lite dikter bara.
alkoholintag: nada, undra när jag ska ta den där drinken eg?
dagens fråga:
dagens låt: jag måste nästan säga canis lupus nu http://canislupus.ath.cx



ok, jag gick liksom och köpte en stor kopp kaffe för 15 spänn ist för att brygga eget. ja, då när jag vaknade i morse... och jag börjar gilla det där fiket mer och mer. de har så många anställda hela tiden, så det är alltid bra service. fast jag är jättenyfiken på en sak. ok, visst nu trillar en fördom ner. men de lär ju vara muslimer och muslimer äter ju inte griskött, så undra vad de eg tycker om att sälja sina skinkmackor... jaja...

skrev ett förslag till mediemagasinet oxå, att de skulle ta upp pedofili. så att män i 25-30årsåldern, som skrockar över att få vara med en 13åring kanske inser att det inte är ok. att pedofiler inte bara är 42åringar som jagar 4åringar i lekparken... typ.. och vilket ansvar media har när de framställer britney spears i skolflicksuniform som sexig.
jag är inte så där jätteengagerad egentligen, men jag lämnade det som förslag iaf.

ok, jag måste sluta äta wienerbröd hela tiden. klart.


och det där problemet med tillit vandrar vidare genom mitt blodomlopp.

och jag tror att jag försöker minnas våldtäkten varje dag. väntar på att det ska ploppa fram ett ansikte ur dimman. att allt det där ska få ett slut. frustrerande.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0