nej tack


tackade nej till en lägenhet i sumpan idag.
jag har mina orsaker, men framförallt kan jag inte längre se vikten av att bo där. jag tycker det är lika läskigt där som här. och ska jag flytta vill jag flytta till något bättre, en flytt som gör mig glad. inte en flytt som bara känns jobbig och för snar...
sen antar jag att mina föräldrar har rätt. de brukar ha det.

nåja, jag kanske ångrar mig om två veckor, men det är som det är och ingen poäng att älta längre.

egentligen vill jag ju inte bo i sthlm öht. eller ibland vill jag det. men eg önskar jag att jag var tuff och flyttade någon annanstans.
men så är man för gammal och det känns helt kvävande kört. vad ska jag göra resten av livet liksom? typ.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0