man lever sällan som man lär


saker gjorda: som sagt, blev lite sent igår, men jag ska väl ta tag i städningen lite...
alkoholintag: har inte ens hunnit äta frukost
dagens fråga: undra varför folk alltid ska prata om mig när jag inte är med?
dagens låt: trazan och banarne och killarna - ankan... nu tror ni att skivan är slut, och det är den


man märker ju att folk pratat om en när deras ragg helt plötsligt dyker upp lite här och där på internet.
vet att jag låter paranoid, men det är så, jag brukar få höra vad jag har sagt från fjärde håll osv rätt ofta. nu är det ju klart att man pratar om folk man känner, det är helt ok, men du borde inte ha något att säga om mig, som gör mig så intressant.

står som nr 8 i kö på en lägenhet, som jag tydligen har sökt. tyvärr mindre än min, men med balkong. inget kök utan ett kokskåp, men, men, nu har jag ju liksom en vägg bara. men jag skulle dö över att få en billig 3a så att man kunde ha ett bibliotek. fatta vad underbart. kan ingen gifta sig med mig så flyttar vi till en 4a och har massor med utrymme?!

är iaf störtglad över att boken av michael madsen hade tagits hem till adlibris. dessutom billigare. några tior bara, men, men, sånt brukar aldrig hända mig.


har för mig att det var någon utställning på judiska museet jag ville se. måste kolla upp det. nu är det så där igen, massa utställningar och man kommer att missa hälften bara för att man aldrig tar sig tid...

har iaf schemalagt 4 aktiviteter. fast jag vet inte om de duger. för det ena är mediemagasinet, de andra ligger samma dag. men, men, dags att skaffa sig lite struktur.

såg massa skrivarkurser, svenska, som tar plats i turkiet. tio lakan. och tyvärr i turkiet, men annars var det rätt coola kurser. såg ngn annan på distans om att skriva sig hel, men det verkar rätt flummigt. jag kan väl liksom ge mig själv skrivövningar om det är så... men kunskap är väl alltid bra, antar jag.

får nog återkomma, för det har inte varit så mycket tankar idag. nä.






Kommentarer
Jennie

Någon intressant skrivarkurs skulle vara kul att gå, men det är svårt att hitta något som passar ens situation.

*kraizar gumz*

2005-11-14 @ 16:52:46
URL: http://www.jennies.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0