livet i glittertröja


saker gjorda: dammsugit, läst, handlat lussebullar...
alkoholintag: nix
dagens fråga: oprah sa att ibland om man dricker riktigt starkt kaffe kan man bli bajsnödig så där på en gång, någon som känner igen det? heh
dagens låt: sofie rimheden.. tror inte det fått så bra kritik, men den är helt ok



jaha, så sitter jag här i min tröja med apor och glitter på. min psykolog sa att jag skulle ha glittriga tröjor och vara fin, så... georgios berättade ju om någon studie bland deprimerade, hur de fått stå framför en spegel rak i ryggen 20 min varje dag och att 68% blev fria från sin depression. så visst, jag kan väl börja använda mina glittertröjor då...

var och köpte upp resten av mina kuponger gott och blandat. 4 påsar. och lite lussebullar. och så blev jag så trött på folk som är i vägen. folk har liksom inget hyfs. de flyttar inte på sig på tex en gångväg utan går 3 i bredd. suck.

min polare ringde från usa. helt galet vad galna de är i parader over there. hon var helt förstummad. för det hade varit både thanks giving (givet) och julparad och folk satt i flera rader med sina medtagna stolar och glodde. och de hade stängt av stan (LA) i flera timmar medan paraden gick runt runt runt.
seriöst, hur kul är en parad om man själv inte deltar eller känner någon av deltagarna?!

jag mår faktiskt rätt bra.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0