jag är över trettio och mitt liv är som en fjortis'


saker gjorda: beställt kamera, snorat, grälat, blivit sams(tror jag), kollat på csi-miami, sovit
alkoholintag: nä, fast jag har fortfarande ont i halsen, så en whisky borde spolas ner där
dagens fråga: varför är ens liv så fokuserat på kärlek ibland?
dagens låt: wont get fooled again... tror att det är the who, som gör den



annars känns allt lite väl fjortis och rätt onödigt alltihop.

dr phil sa något idag om att när folk väljer sina partners gör de ofta det baserat på att de flyr från saker ist för att de närmar sig det de egentligen vill ha. jag vet inte, men det lät rätt klokt.


nå, någon gång kommer jag att träffa någon som har vett nog att uppskatta någon som mig. det känns bra att tänka så. och att känna så.


jag ska nog ta och läsa den där 'dumpa honom'...


nå, min måndagsaktivitet är att se nyheterna kl 9. ska komma på fler saker, men jag är sjuuuk...
funderade ett tag på att läsa in geografi, för jag har så extremt dåligt minne när det gäller sånt. som tex mogadishu. vet ju att det är en huvudstad, men kommer aldrig på i vilket land. och det är rätt dåligt.

köpte kameran iaf. 12x zoom, men det finns ju jox man kan köpa till och fästa på objektivet om man känner att man behöver mer. jag skulle vilja kalla det halvsystemkamera. det går inte att byta objektiv, men du kan typ ställa in allt manuellt - om du vill.

och nu äter jag lussebullar istället för wienerbröd.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0