livets mer elaka spratt


saker gjorda: sveeeeettaaaaaaaats
alkoholintag: satt och tänkte på att det inte är lika roligt att gå på krogen längre. fan oxå.
dagens fråga: vad är egentligen viktigt?
dagens låt: ok, jag har sagt det förut, men jag hatar mina grannar och deras kassa musiksmak. de förstör allt roligt.


och jag vet inte, men brorsan har tjatat i typ två veckor på att jag ska bada för att bli fri från förkylningen, så idag har jag badat. och inte hostat sen dess. livets ironi.

har dammsugit och tvättat som besatt. fast en paus där emellan, för jag har inte dammsugit som besatt.
och imorn ska jag slå in de allra sista julklapparna, ifall posten behagar komma med rätt saker.

såg ett gammalt dagboksinlägg som hette 'det bara slog mig', tror jag. och så stod det något i stil med "att fan vilka snygga kompisar jag har". och det är banne mig sant.

om jag bara kunde sluta vara så stressad då. hata hjärtklappning!

funderar på om jag ska byta personlighet och bli ytlig istället. som en ebba von sydow, eller vad hon heter. inte bry mig om något annat än nästa modepryl jag kan köpa typ. det verkar så bekymmerfritt.



ge mig ett glädjeämne nu, tack!

ingen lussebulle idag :(






Kommentarer
Samuel

wash

2006-04-20 @ 15:32:34
URL: http://www.google.ca


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0