kalla mig candy sweet


saker gjorda: legat på soffan och snarkat
alkoholintag: nix, men snart slinker en kebabtallrik ner
dagens fråga: men då?
dagens låt: bed of nails - alice cooper




annars sitter jag i bergslagen och funderar på om jag inte ska ta en promenad efter maten. risken är ju förvisso att ljuset har försvunnit. för jo, det var ju att fota jag tänkte på... annars är jag helt medvetslös. typ. såå trött. och det enda jag vill är att skicka in till tävlingar och vinna saker så att jag får massa kul post...

och jag lovar, jag har massa roligt att berätta oxå... haha...
fan, jag vill bli glad igen... men det kommer väl... tror inte jag har varit så glad på flera, flera år. och nu är jag beroende... och ändå sitter jag bara här och bär på så enormt mycket vrede inom mig.

köpte plaza kvinna. nå, så här var det, man fick välja en tidningsprenumeration för 149 spänn, så jag tänkte att det var ju lika bra, men så valde jag plaza magasin ist för kvinna, för den var dyrare och då tjänade man ju mer pengar... hehe, logiskt va?! och nu när jag köpt kvinnoblaskan så är jag nog glad över det valet, för den var faktiskt inget vidare alls... som att läsa veckorevyn typ...

jag vill ha en katt... ska kolla upp det där katthemmet sen, om man kan få låna en katt ett tag... då kanske jag skulle ta och göra det.. få lite kärlek så där... gos gos...
för jag vill gosa!!


köpte massa lussebullar på fiket innan jag åkte till bergslagen. la i frysen, för jag tänkte att efter nyår, när jag kommer hem kan man säkert inte köpa lussebullar längre...








Kommentarer
Panki

Håller med, den Plaza e bäst!

2005-12-18 @ 16:09:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0