julafton, vilken grej liksom


saker gjorda:
jag typ vägrar kliva ur sängen, men snart är jag för hungrig för att låta bli...
alkoholintag: ingen plunta under kudden här inte, nej
dagens fråga: varför måste jag bli så orkeslös när någon annan är orättvis mot mig?
dagens låt: feliz navidad




det är inge kul väder ute. hade tänkt ta en promenad och fotat nu när det är sån fin julesnö ute, men så är det alldeles grått och blåssnöar. så det får väl vara då. jag får väl göra varm choklad och leta på mammas lussebullar... kanske titta på spanglish eller någon annan film...

jag är lite sugen att gå på bio. fast på dagen. jag gillar bäst att gå på dagen.

vet inte om jag skrev att min ena kurs inte börjar förrän i april, om jag nu kommer in... och då är det ju rätt lugnt.... eller ja, jag behöver inte stressa om det nu iaf. i april kanske jag är frisk liksom.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0