ingen har sett fantomen utan kläder


saker gjorda:
slår in julklappar och flyter runt lite... köpt lussebullar, träffat R...
alkoholintag: näpp
dagens fråga: undra varför man ska vara rädd för att må bra?
dagens låt: ingen har sett fantomen utan kläder, klädd i pyjamas, stövlar utav läder


idag är egentligen den stora frågan att hur kommer det sig att jag lyckas få en stökig lägenhet när jag har så pass bra framförhållning annars? klura på den liksom....

jag suger verkligen på att slå in paket helt plötsligt. fattar inte... kanterna blir liksom inte som de har blivit annars de senaste 30 åren, typ... det blir bara knövligt och eländigt, men, men, what to do?!

har börjat flirta med folk när jag är ute. trots att jag är skiträdd för att jag ska råka flirta med min våldtäktsman, men, men... och inte bara karlar så där, utan kvinnor och tanter och gubbar... idag smörade jag för nån kärring m rullator. hjälpte henne att lyfta av och på hennes mjöl på rullbandet i kassan. men hon såg så liten och skröplig ut... stackars henne, hon kanske blev rädd...

älskar fiket här i mitt centrum. de är så trevliga. det är liksom kul att gå dit... tänk vad lite extra service kan göra...

man skulle ha haft långkalsonger på sig idag, minsann, men jaja, det är ju försent nu iaf, höhö...

och imorn måste jag gå upp halv nio igen... *trött*

jag är konstig. jag blir liksom skitstressad när jag mår bra. då blir jag orolig och rädd. för när man mår bra så kommer det till alla krav jag inte klarar av att leva upp till... jag klarar inte av att börja jobba just nu... och så kan jag inte sluta tänka på det... och så mår jag illa... och sen går jag runt och tänker 'varför ska jag må bra, jag har ju ingenting att vara glad över' typ... och sen blir jag rädd att jag ska gå upp för mycket i varv, för kraschen blir så mycket hårdare då... och sen får jag ont i ryggen för att jag spänner mig. så där så att det strålar i bröstet... och så tror jag att jag ska få en panikattack, för det känns som när en sån är påväg och så väntar jag och väntar på att den ska bryta ut... och så går jag bara runt och andas tunnt tunnt, för jag får ont i hjärtat osv... men jag mår bra, öh, jag lovar...

ska verkligen ta mig tid att njuta nu. bara göra saker jag mår bra av. för min egen skull, höll jag på att säga, men jag mår ju bra av att göra andra glada oxå...

och ja, boken dumpa honom, är min nya bibel. inte för att den är så där överdrivet bra, men den upprepar saker man behöver höra/läsa...

jag har sagt att jag är klar med julklapparna. det är ju inte riktigt sant. måste köpa en sak till åt mina vänner, och sen åt brorsan och åt farsan, men sen så... ska nog kolla om det finns något hugo boss-kit åt brorsan... oj, vad intressant, jag var bara tvungen att skriva ner det...

läste i metro. inte ens överfallssprayen som finns för att skydda sig mot våldtäkter fungerar. är det liksom kul att blåsa kvinnor som befinner sig i den situationen på pengar eller???!!! krasst samhälle vi lever i... fast det kanske inte var någon hemlighet...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0