den trötte knackar inte innan han kliver in


saker gjorda:
försökte baka en sockerfri kladdkaka, men jag tror den blev skit. haha, såg iaf ut som bajs.
alkoholintag: nä, men jag ska väl ta lite receptbelagd hostmedicin, kanske gills
dagens fråga: undra vad jag ska börja äta när jag inte får fatt i lussebullar längre?
dagens låt: äh, täppas på p1



jag har så otroligt ruggigt tråkigt att jag går under snart. och jag vill bara bli glad. ha något, bara något litet att glädjas över. vad som helst. en puss eller, det känns så fånigt att säga resa, eftersom resor ger mig ångest... så jag vet inte vad jag ska se fram emot förutom pussar. oh, kanske vinner någon tävling då :)

ge mig glääädje!

jag måste snart byta bloggadress, eftersom jag känner mig övervakad. pust.

vill hem och sortera grejer. storstäda och dona och hålla på. det är döden att sitta här och det enda man gör är att äta hela tiden. så fort man slumrar till ska man äta. tror jag håller på att bli ett nervvrak.
fan vad jag gnäller hela tiden :) fast det kanske är därför man har dagbok...

åt lussebullar till frukost iaf :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0