de finns de som aldrig har haspen på





saker gjorda: träffat R, handlat stenar, fikat m annica...
alkoholintag: nej, men jag köpte en kaffe latte för 38 spänn...
dagens fråga: hur dyrt får kaffe bli?
dagens låt: always on my mind och inte med elvis utan med pet shop boys! bästa covern någonsin!!!



ok, visst, jag kan acceptera att det är höga hyror i innerstan i sthlm och att kaffet därför kanske kostar lite mer, men kom igen... 40 spänn för en stor kaffe latte... jaja, gott var det iaf...

läste i bimbobakslaget om hur tidningen elle resonerade att på framsidan måste det vara en ung modell för att sälja. att vi inte vill se oss själva och att rynkor är fult. helt galet. jag skulle vilja påstå att jag hellre köper en tidning med en modell som lena endre eller sarah jessica parker på än en där någon 19åring står och plutar med munnen... men, men, det får ju stå för elle. och egentligen köper jag inte tidningar direkt, men i alla fall...

nu så, nu är jag snart klar med mina julklappar. egentligen skäms jag lite över att jag tänker ge bort en vinflaska som bara kostade 53 spänn, men, men, det är bara till pappa och han får ju annat oxå... nu skulle jag bara behöva sy en presentpåse till den oxå. tänk om man kunde få lite mer tid så där... för jag är inte särskilt pysslig, så jag vet inte om jag kan, men, men... får väl se om jag hinner i morn...

annars sitter jag här och pillar lite med julklappar fortfarande. och sitter och funderar på vad jag ska göra med all dödsmetall jag har på datorn. radera?

köpte lussebullar på 7-11, fast de hade bara 6 st kvar. jag lovar, de har bäst lussebullar i hela världen. så är det bara.

annars så glömde jag ju naturligtvis bort att gå och få ögonbrynen plockade. det är ju tur att man tror att man ser ut som jennifer aniston så fort man inte ser sig i en spegel..

jag vet liksom inte hur man eliminerar problem eller sånt som är jobbigt. som jag sa förut om spagrejer tex, eller att gå på teater; att vägen dit är så jobbig. jag blir trött, på gränsen till medvetslös och sen är allt på kvällarna så jag måste sova borta och då känns allt så jobbigt... så jag vet inte, jag vet som inte hur man gör för att sluta tycka att det är jobbigt... tål att tänkas på...



:)
:)
:)

och så spelar bandet canis lupus i sthlm i januari! värt att googla och kolla upp!







Kommentarer
Pancake

Såg på Äntligen hemma julspecial idag, då tipsa dom om att man kunde ge bort flaskor i en typ socka med Rosett på.
Så kanske saker skulle bli mindre jobbiga om du bodde närmare stan, eller hade bil, då skulle du inte behöva åka runt eller sova borta.

2005-12-14 @ 00:00:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0