Ett fotoprogram som är gratis och funkar bra

Jag tänkte att jag skulle tipsa om ett väldigt enkelt och smidigt fotoprogram, som dessutom är gratis. PhotoScape, heter det och finns att ladda ner här.



Det finns ett gäng olika ramar. Det finns olika filter och andra effekter. Dessutom finns det ett gäng olika bildsidor så att du lätt kan pussla ihop dina bilder med varandra.
Det är naturligtvis inte lika avancerat som photoshop, men för ett gratisprogram så är det helt klart det bästa och smidigaste jag testat.

Annars har jag tydligen blivit förkyld, så jag sitter och skriver en liten artikel för att maila iväg, då jag inte tror att jag kommer att gå på seminariet imorn. Jag tänker att det kanske är lika bra att förekomma det hela och göra en extrauppgift på eget bevåg. Så där med tanke på att jag ligger efter med förra veckans uppgift.

Ciao



Kommentarer
HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Tack fär tipset! Ska kika pa det! Kanner mig oxa aningen krasslig...typiskt till helgen och allt annat man har att pyssla med rn...Kram!

2011-03-18 @ 02:08:23
URL: http://www.hannahsthlm.se
Panki

Det är mitt bästa fotoprogram, I love!

2011-03-18 @ 09:57:41
URL: http://pancake.webblogg.se/
leopardia

Hannah: vi får säga Attans oxå! angående våra förkylningar...



Panki: jag råkade ju snubbla över det på nätet när jag sökte efter ett fotoprogram lite snabbt efter att jag installerat om min dator och inte orkade hämta de programmen jag har här hemma. Behövde bara lite snabbt för att kunna scanna in en bild och dona - och så läste jag recensioner på något forum och jösses, vad nöjd jag är över att jag valde det här och inte något annat.

2011-03-19 @ 00:28:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0