imorn kanske det blir ikea

Och idag ringde min praktikplats. Från utlandet. Jag vet inte hur bra jag lyckades med mitt uppdrag, men det är kul att iallafall försöka tillföra något.

Jag tänker att jag borde passa på och se lite film innan oscarsgalan, så att man har sett några av de nominerade. Jag tror att de släpper nomineringarna den 2a februari, så det ska bli kul. Jag kommer inte ens ihåg filmåret som gått, så jag har inte ens några gissningar...  Eller jo, Up gissar jag kniper någon gubbe.. Och det är Steve Martin och Alec Baldwin som ska presentera det hela. Kul. Jag gissar att de kommer att hylla David Carradine, bland annat, de har ju tyvärr en hel hög att hylla i år...  Kom på en gissning till - Antichrist. Och så Tarantinos film... Och sen The Reader, om väl i år... Valkyria... Nu är tyvärr den enda jag är sugen på att se - Up, men jag tänker se hela galan iallafall. Jepp.

Puss och kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0