glaaaass

Jag borde ju skriva oftare. Och jag borde skriva intressantare. Men det är ju lite så att jag inte kan berätta om vad jag gör på jobbet och det är ju det enda jag gör, förutom att ha fått tillfälle att läsa en ännu icke utkommen bok. Läste 50 sidor på bussen hem idag. Jag har redan skrivit recensionen i skallen. Dock kommer jag antagligen att glömma bort den, tills jag behagar sätta mig ner och plita ner den...

Jag var hemma hos Mimo för nån vecka sen. Fick årets första semla av honom. Så bortskämd är jag. För han kan inte äta någon själv pga laktosintolerans. Och när han var hemma hos mig sist fick jag rosa glassar. Tummen och spöket laban-glassar :)

Sen fick jag brev från Panduro. De erbjöd sig att skicka hem lite prover till mig och det får de ju gärna göra. Kreativitet är något jag behöver. Och en almanacka. Borde leta på en sådan. Tror att jag har fått en från facket och den borde ju ligga någonstans i högarna. Och så borde jag skriva arbetsdagbok, för jag vill verkligen minnas de här veckorna.

Nu ska jag däremot nog ta och sova lite.

Började läsa Brooke Shields bok om förlossningsdepressionen hon led av. Dock har jag släpat runt på boken så mycket, så nu hittar jag den inte längre. Jag gillar Brookan, hon har sån självdistans på något sätt.

Nä, sängen väntar.

Puss och kram



Kommentarer
Lina

jag skulle också behöva lite kreativitet

2010-02-27 @ 10:08:17
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/
J. -17 och gravid

Ha en trevlig helg :)

2010-02-27 @ 21:44:10
URL: http://alwaystha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0