Julafton i efterskott

Idag har vi delat ut julklappar. Jag fick massor med fina böcker och ting, som jag kan visa senare. Däremot tänkte jag berätta att jag fick en spikmatta, den svenska modellen, så nu har jag testat den. Jag testade den förvisso bara i sittande ställning, men det var ju rätt skönt ändå. Särskilt där, precis bredvid skulderbladen, där man brukar få ont, men liksom själv aldrig kommer åt att massera.

Brorsan fick även han en må-bra-klapp;



Jo, jag köpte en Philips Wake Up Light HF3485. Det vill säga en lampa, som är en väckarklocka och förhoppningsvis fungerar så att man vaknar utvilad och nöjd. Dessutom såg jag till att välja en modell som har USB-ingång, så att man kan spela musik om man vill. Eller så såg jag att man kunde ladda ner andra väckningsljud än de som följer med lampan, på hemsidan.
En annan intressant grej är att såg att de hade ett test för ens dygnsrytm på Philips hemsida. Jag har själv testat den här lampan och det var helt ljuvligt att somna till skymningsljus - för att ta ett exempel. Så, hur som helst, så hoppas jag att han blir nöjd. Annars sa jag att han fick ge tillbaks den till mig i födelsedagspresent.

Puss och kram


Kommentarer
Panki

Kom han till slut?

Jag har oxå den svenska spikkillen, den som är rätt hård, den e bra skön!

2010-12-31 @ 09:58:58
URL: http://pancake.webblogg.se/
JULBLOGGEN

Hej! Kolla din mail. Du har vunnit! ;)

2010-12-31 @ 10:13:46
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0