någon dag efter jul

Jo, jag vill önska er allra finaste en god jul och gott nytt år, och tacka för alla söta hälsningar! Kärlek till er!

Jag lider av konstant trötthet och vill bara ligga och sova, inte ett dugg bra när jag fortfarande inte är färdig med uppsatsen eller tentaplugg. Och sen vill jag baka. Såg Leila på tv:n och nu är jag så sugen på att baka och baka och baka.

Nu ska jag nog iallafall ge mig ut i snön på en lång promenad.
- Ta med dig kameran utifall du ser någon varg eller björn, säger mamma.
Jo, för om jag ser en varg eller björn så tänker jag ju förstås stanna och fota, jodå...

Puss och kram



Kommentarer
Panki

Offside heter filmen... Jättekul är den.

2009-12-26 @ 17:07:23
Carro

God jul & gott nytt år på mig dig! :)



2009-12-26 @ 22:09:12
URL: http://chitay.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0