muffins, bilar och andrum

Hur roligt har man en lördag när man sitter och halvglor på Snuten i Hollywood?! Jaja, jag har iallafall bakat muffins. Blåbär-kokos och morot-kardemumma-hackadchoklad. Fast de jäser bra dåligt, men, men, det får väl vara som det är med det då.

Tydligen får jag åka hem på måndag och på onsdag börjar min semester i en och en halv vecka. Då ska jag hinna läsa tusen sidor på engelska, sortera allt som finns att sortera, formatera hårddiskar, göra backup och installera om två datorer, sätta in foton i album och skriva upp på baksidan och allt annat - pust! Stor risk, skulle man kunna säga :)

Jag har väl haft mitt körkort i snart två år, men i sommar var första gången jag körde bil utan sällskap. Det dokumenterades.



Wrrrooom i Lilla röda faran. Eller ja, nä, nu överdrev jag, jag tycker inte alls om att köra fort, för att göra det så kräver jag en rymdraket.

Puss och kram



Kommentarer
Ebba

Hej alla. Fredagstemat "Show and tell" verkar så spännande. Att kommunicera med kvinnor över hela världen ser jag fram emot.

Jag har kommit med genom Marianne "På nya äventyr" och håller nu på att lägga upp er på min lista.

Min adress är http://minblogebbas.blogspot.com

väl mött i många diskussioner och må gott..../Ebba

2009-08-10 @ 13:38:18
Anonym

Förlåt

http://minbloggebbas.blogspot.com

ska det vara…/C

2009-08-10 @ 18:18:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0