ballongfärd i bilder

Ingen kändis lyckades jag pricka in i Falsterbo, kan förvisso bero på att jag inte bar glasögon. Nåja. Jag trodde att solskyddsfaktor 8 skulle räcka och att jag smörjde in mig överallt, men tydligen sitter jag med röda skinkor och ben... Så kan det gå, skulle man kunna säga...

Nu sitter jag och surar över att det inte är ett smack på tv, om man nu inte vill se jurkyrkogården... Men då kanske jag blir rädd för hundar igen...

Nåja, nu slänger jag upp lite show and tell från ballongfärden...



Ser ni killen som går där mellan de två stora ballongerna...?? Modigt, säger jag...



Fido med vår pilot Tore i bakgrunden...



Skuggan som är där är vår ballongs skugga...



Fidos foto över gamla stan...



VI flög åt andra hållet än vad bilderna hamnade nu, men iallafall - Globen...



Globen igen...



Gröna Lund minsann... Man såg hur de åkte Fritt Fall där...



Moderna Museet :) Jag upptäckte att man såg statyerna som står utanför...



Jag upptäcker Fidos skugga...



Och här startade ifrån...



Lite solnedgång påväg norr om stan...

Jahapp, det var det det....

Jag drar till med ett tävlingstips helt enkelt;



Nu är det äntligen dax för den STORA Goodiebagtävlingen, värdet är på över 20 000:-!! Här kan ni se det mesta som ingår!!

"Jag är med och tävlar om en riktigt grym goodiebag hos Maria som har ett värde på över 20 000:-, Se till att vara med och tävla du också, den pågår t.o.m. den 31 Augusti 2008", De som sponsrar med priser är:

Lustjakt, Underkläder från Korsetten, KLOCKOR.NU, Rosenserien, Kleio, Solbrillor, Beautyinsideout, Coolstuff, Mirandashop, Textilboden, Tidningsmetropolen, Misterbling, ECCENTRICIntimprylar, Vild design, Tid & Lust, Evince Cosmetics, Guam Cosmetics, Rapunzel, Bergarelaxen, Limestore, PUSS.SE, Hud & Kosmetik, Joys4us, Barnparadiset, Bodylotion.se, Tarahumana, WellneswebshopPharaons
SMINK.NU
Efashion
Lepigen
Bodystar
Tävlingen har också ett 2.a pris i form av dessa skor från JiFashion4U:
 (Vinnaren av skorna väljer storlek)

--

Puss och kram





Kommentarer
bravedave

trevliga bilder

2008-07-26 @ 21:09:43
URL: http://www.bravepeople.se
Hanna

Mäktiga bilder över staden. Man anar till och med jordens rundning...

2008-07-29 @ 11:14:50
URL: http://hannasplats.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0