Lite nostalgi

Ikväll är det iallafall favoritprogrammet Antikdeckarna. Så det är det jag väntar på nu. Idag var vi i Lomma och badade och det ska mycket till innan jag åker till Lomma igen, jag trivs inte alls där. Dessutom anser de att sillmacka är inlagd ättikssill och inte stekt sill... Urk. Söt fisk, någon?
Hehe, men jag ska väl inte gnälla då, jag fick majskolvar när jag kom hem...

Sen åkte vi runt i Malmö oxå. Stannade till vid Turning Torso. Och efter att ha sett lite smådelar av Malmös högskola så är jag glad att jag bor i Stockholm.

Nåväl, jag tänkte att jag slänger in lite bilder från Nostalgicaféet. Det som ligger i Tryde och som vi hängde på här om dagen...



Karln som har det här museet, började samla på 80-talet... Och jag är imponerad, minst sagt. Och en aning avundsjuk.



Smurfer i mängder... Jag ser flera stycken som jag äger själv :)



Jo, jag har gått och skaffat knodd... Min man står där i bakgrunden och tydligen ska vi käka frukost...



Del av en affär, som sålde.... hmm.. burkar :)



Härligt, eller hur?



Så där som det ska vara... Inte för att jag gillar raggarbilar, inte alls. Nej, inte ett endaste dugg, men på rätt ställe så...



Och lite affärsatteraljer...



Öööööl...

Och sen var det ja, mitt nya hår... Inget märkvärdigt alls...



Suck, ja, nåväl, bakgrunden är turning torso... och håret ska naturligtvis färgas... och jag har badat så det är inte tillruffsat... men så lång är det iallafall...

Puss och kram

ps. efter att ha hängt här nere så är det nästan så att jag håller med PC... ;)

Andra bloggar om: , , , , , , ,



Kommentarer
Dess

weei!

håret var ju fint! nöjd?



mitt är liiite längre , men typ samma!



:D

2008-07-31 @ 22:03:29
URL: http://wiowiowioliin.blogg.se/
leopardia

dess: jag är ju inte alls kinkig när det gäller mitt hår, som du kanske märkt, hehe... så jag är nöjd bara det blir klippt och ju mer desto bättre, så att det inte blir långt så snabbt igen, hehe...

2008-07-31 @ 22:05:23
Barbamorsan

Oj vad mycket roliga prylar! Smurfarna blev även jag lite avundsjuk på...Hade ett gäng ett tag men de kom bort i någon flytt.... tyckte frissan fick fram dina drag, jättefint! kram

2008-08-01 @ 21:16:25
URL: http://barbamorsan.webblogg.se/
leopardia

Barbamorsan: men åh, stackars du. hoppas att det var någon glad som hittade dina smurfer! jag kan verkligen rekommendera ett besökt till det där museet.

tack :)

2008-08-01 @ 21:49:55
louise

va härligt o klippa sig. jag bara spar o spar vill ha långt:) men lyckas alltid klippa för mycket när jag klipper:)

2008-08-01 @ 22:46:33
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/
leopardia

louise: jag tycker alltid att de tar för lite de där frisörskorna, fast inte den här gången. hehe, jag chansade och tog elevklippning... och du har väl rätt långt hår iallafall :)

2008-08-01 @ 23:13:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0