ja nä, jag vet inte vem mördaren är

Glad är jag över att jag kammade hem tredjepriset i Sus' vykortstävling. En riktigt klurig tävling som fick mig att gnugga knölarna. Jag gillar sånna tävlingar. Och priset var ett plastglas med sugrör och parasoll, jag gillar sånna priser oxå. Så idag har jag suttit på altanen med mitt glas och med min bok;



Det är ju liksom glädje....

Nu har jag tre blad kvar i boken och jag vet fortfarande inte vem mördaren är. Så jag får återkomma med utlåtande imorn...

Har fått fatt i kurslitteraturen som andrahandsböcker, iallafall 3 av 5 böcker, så jag har iallafall tjänat 280spänn på det. Ja, till första kursen då. Ska försöka leta lite i Lund sen... Man kan ju ha tur, det är ju en studentstad trots allt...

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , ,



Kommentarer
Maria

Hahaha du får köpa en sån då ;)

Jag tycker att tryck kan vara väldigt fint om det är rätt tryck =)

2008-07-16 @ 00:21:26
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0