och nu har jag missat 'så ska det låta'


Och det här är vad dagens paket innehöll;

image626

En snigelextraktkräm (Baba de Caracol) från Bodystar. Jag vet att det kanske låter lite, ja, jo, jag håller med, men jag är, och har varit ett bra tag, nyfiken på denna. Det var när de tillagade sniglarna i det 'franska köket' som de upptäckte att det fanns något där. Att de som tillagade sniglarna, att deras tex sår läkte snabbare. De aktiva ämnena i denna kräm utlovar bland annat en gynsam effekt vid acne, hudfläckar, ärr, bristningar och rynkor. Och det är tänkt att man ska kunna använda den över hela kroppen. Jag vet att jag kansk låter som en varudeklaration, men nu när solen börjar titta fram så ska det bli spännande att se om den fungerar vad det gäller de pigmentfläckar jag brukar få. Och de ärr jag har. Och, hehe, naturligtvis de rynkor som förhoppningsvis bara tillfälligt hälsar på. Just nu känner jag förresten att jag håller på att få en finne på hakan, jag ska nog testa den här krämen på en gång.

-
Annars så passade jeansen, som kom på posten här om dagen, perfekt. Jag är supernöjd över att jag hittade dem så billigt på Käthes bloppis. Har ju insett att mina Dolce & G-jeans kan jag nog glömma att komma i på riktigt. Dragkedjan går upp varje gång jag sätter mig ner ;)

Nu ska jag nog äta och läsa, innan Morden i Midsomer börjar. Och jag kan tala om på en gång att de där 200 sidorna kommer jag inte lyckas läsa idag. Det är denna bok, jag ska läsa.

Puss och kram


Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0