i dvala i soffan

saker gjorda: glott på csi new york och suttit framför datorn.
dagens fråga: varför ska alla säga "jag är inte feminist, jag är humanist" och slå sig för bröstet för?
dagens låt: baba o'riley - the who
dagens känsla: ont i ryggen och sjukt trött
dagens citat: "Carrie [seeing Mr. Big leaving church with his mother] : There he was, wearing Armani on a Sunday: Mr. Big. I'll admit it was a bit of a shock. Up until that moment I thought he only believed in the Yankees."



usch, nej, jag har inte fått nåt gjort idag. vaknade alldeles för sent och fick slut på mjölken när jag tog mitt morgonkaffe, så det var bara att kila och handla för att kunna göra en smoothie. på banan/lime-fil, frysta jordgubbar, banan, vindruvor, linfrön och krossade havtornskärnor och ett uns proteinpulver och en c-vitaminbrus i. men inte tog den. inte i nåt av benen. så jag har legat som i dvala på soffan med mina vänner i csi new york.

undra om det är samma manusförfattare till alla csi-serier. för jag tycker att kommentarerna är som lite vitsigare i ny än i de andra. och sen helt plötsligt blev det en cross over där från cold case. lite spännande. jag gillar sånt, när de blandar in olika serier i varandra.

har läst alex schulmans blogg idag.
"Hej Alex!

Låt mig bara gratulera dig. Du har lyckats med att bygga en plattform på en av Sveriges största tidningar. Och du använder den väl. Du fyller din blog med påhopp, ovänligheter, fula ord, fördomar och ren skit!

Du är en mycket barnslig människa och jag tycker synd om dig.

Andreas Johansson
_______________________

Mitt svar:


Andreas,

Jag är inte barnslig. Kan du vara själv. Din bajsmänniska! Cp-unge!

Alex"
det här citatet är inte från idag, men jag har fortfarande lika kul åt det. annars tycker jag väl att han är lite så där. märklig. mest pga av det där tjatet om hur bra han är. det är inte alltid roligt. men ibland så...

männen, kärleken? just nu orkar jag inte riktigt. vill bara bli pigg igen. sätta in foton och så. jaha, det skulle handla om män och kärlek?! äh. jag kommer nog aldrig att bli kär igen. på riktigt, så där att man vill spendera dygnet runt med någon. jag orkar ju inte det.

nä, gosh, jag måste nog kräla mig tillbaks ner i soffan och min dvala. blir så trött på den här tröttheten.
men imorn måste jag vara pigg.

puss och kram

Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer
anna

ok...inga paralleller..hehe.
Du är en mycket söt, lite weirdo, men ack så ljuvlig kvinna sköna leopardia!
Puss på dig!

2007-05-31 @ 20:20:49
URL: http://pyttis.blogg.se
Tinnitussan

åååå, nu blev jag sugen på banan och limefil :-)

2007-05-31 @ 21:36:55
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
SideShow Surfer

Vem som har rätt eller inte har jag ingen aning om.Men den som sa (bajsmänniska och cp) har förlorat första ronden.Så är det bara.
Ha det gott.

2007-06-02 @ 00:31:21
leopardia

sideshow surfer: det var väl inte direkt så att han sa det sa det, utan han ironiserade. jaja.

2007-06-02 @ 14:26:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0