det är ju kul att få post ju


fick lite post idag:

image232
mina nya dolce&gabbanatröjor, de två till vänster. kanske så där bara för att jag nyligen sett satc och när carrie modellade åt dem i just underkläder. nåväl, den till höger är moschino. 186kr fattigare blev jag av detta köp.

fick flytta halkkörningen till augusti ist och nu börjar jag bli stressad över att det ska dra ut så på tiden. ey, jag vill ha mitt körkort nuuuu. nåja.

jag ska väl ta och börja tvätta lite barbiekläder då.

puss och kram!


Kommentarer
Tinnitussan

Wow vilka snygga toppar!

2007-06-29 @ 19:57:01
URL: http://tinnitussans.blogspot.com
leopardia

lite kär i dem är jag allt. :) tack.

2007-07-06 @ 18:13:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0