jag kanske får äta upp det här

men hur dödar man en sångkarriär?
kanske är det den svenska avundsjukan, kanske är det en allergi mot kass musik, kanske är det bara för att det är sånt kvällstidningssnask.

men seriöst, är det världens smartaste drag av erik, mattias och danny - från idol allihop - att bilda en grupp?
jag vet vem mattias är, men inte de andra...
men så där som grädde på moset jämförs de med bryan adams, rod stewart och sting. och seriöst, man kan rösta vem som är gruppens bryan, rod eller stingan... på aftonbladets hemsida... vad är det frågan om, undrar jag?!

nä, dags att återgå till julklappsinslagningen.

puss och kram


Andra bloggar om: ,



Kommentarer
panki

Danny äger.

2007-12-18 @ 02:11:10
URL: http://pancake.webblogg.se/
E

Tack för julkortet och stickbeskrivningarna!:) Jag ska sticka en sån där sexig kofta till Markus så han kan impa på sitt jobb;)

2007-12-18 @ 11:14:20
URL: http://pelin-pelin.blogspot.com
leopardia

panki: nä, danny äger inte, han är rod stewart...

E: jag tyckte de var så härligt retro (hör hur jag låter...!) tänkte att man annars kan göra nåt annat kul med dem nån gång annars... dekorera nånting eller så...

2007-12-18 @ 15:59:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0