link länk lank, klingar skönt i ljumsken

saker gjorda: inte mycket
alkoholintag: vatten
dagens fråga: varför lägger telefonförsäljare på luren?
dagens låt: jag har mest fått lära mig att metallica är metall och skidrow är hårdrock. igår.
dagens känsla: bakistrött
dagens citat: "Hon har ingen av samhället legitimerad utbildning så att hon kan uttala sig om de här sakerna"*


* säger dietisterna om anna skipper. som att visdom måste kräva legitimation. jaja... jag gillar du är vad du äter iallafall och det är svårt att argumentera emot att grönsaker är bra, kött är dåligt.

och påtal om kött så impulsköpte jag en mc feast och co plus 5st cheeseburgare på vägen hem. har blue cheese dressing i kylen, så det ska smaka väl.

jodå, jag blev nog full igår. trodde helt seriöst att jag stod och pratade med john norum, men han reagerade inte på att de spelade superstitious, så jag antar att det inte var han då. men bra jävla lik...

och idag ringde det från nr 0184803054, men det var ingen där när jag svarade. så jag kollade på hitta.se. det fanns ingen, så jag googlade och hittade den här sidan. länk. och då undrar jag varför telefonförsäljare lägger på luren när man svarar? vad är poängen liksom.

det var rätt kul igår, men lite lite folk. såg en skitsnygg kille, som jag trodde flirtade med mig. men när vi stod ute samtidigt så var han mest smådryg typ. hur som lät det så här
- jag såg en skitsnygg kille här
- vadå, han med piercingar? jag och syrran tycker oxå att han är så snygg att man dör. han är 19?
- shit?
- jo, jag fick veta det när jag blev bjuden till hans studentfest.
hahahahaha.
tidigare på dagen hade jag dessutom suttit och bekännt mina åldersfördomar. det där att jag tycker att det är skumt när en 29årig kille är ihop med en 19årig tjej...

männen, kärleken? och om historian innan inte räckte så kan jag väl säga att jag fortfarande lägger den saken lite på is så där...  jag är så mycket enstörning att jag borde ha nån i en annan stad, för jag orkar ändå aldrig träffas jämt och ständigt. och påtal om det tyckte min psykolog att jag var knasig när jag resonerade att jag aldrig kommer att köpa hus. för jag är ensamstående. för hon garvade åt min panik där efter att jag köpt byrån för 1600 bara för att ha i förrådet. eftersom den ingår i samma serie som hallbänken ifall jag flyttar. och jag insåg att jag kommer ju aldrig att flytta. hur skulle det gå till liksom?

jag är lite sugen på att göra nån behandling. något skönt så där. rensning, ansiktsbehandling, massage, rosenterapi, hypnosterapi eller nåt spännande.

nå, puss och kram



Andra bloggar om: , , , ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0