en paj kan oxå paja

saker gjorda: diskat iallafall
alkoholintag: vatten, té och om jag går på fest ikväll så blir det lättöl
dagens fråga: sölig?
dagens låt: kan inte lyssna på musik idag :(
dagens känsla: ont i huvudet
dagens citat: "du får gå till roger och bajsa"



så har min toalett pajat. eller inte pajat, men den står och rinner. så jag vred av vattnet. kruxet är ju då att min lägenhet äter upp mig, så jag måste ju städa innan jag ringer nån som fixar det :( och jag törs som inte fixa nåt själv, för då kanske jag bryter av nåt och så måste jag ringa då och då blir de sura på  mig för att jag brytit av nåt.... så var det med det.

och så vet jag inte hur jag ska göra, om jag ska slänga mig in i duschen och dra på fest, och ignorera huvudvärken, eller om det är bäst att jag är hemma... så boring att det ska komma idag. men det är rätt äckligt med folk som kräks av huvudvärk när de är på fest. men om jag åker så blir det ju lättöl, eftersom jag tryckt i mig värkisar...

och regnet det bara öser ner mer och mer. faktiskt.

om jag skulle prata politik så tycker jag helt ärligt att det suger att de ska ta bort den fria entrén på museer... lite roligare saker kan de väl hitta på att göra...

annars kan man ju alltid åka till bilprovningen full. voj voj.

männen, kärleken? kanske borde gå på fest iallafall.

och jag borde klippa mig, fattar inte att jag ska ha så svårt att få saker gjort. vart tog min energi vägen liksom. iochförsig så sover jag inte på nätterna, helt plötsligt, så det kanske finns en orsak. vet inte varför, men jag lyckas bara inte somna. får väl börja med sömntabletter kanske, men då ska man ju helst komma ihåg och ta dem i tid oxå och jag har ju lite tjall med minnet, så att säga.

ja, nä, jag ska väl sluta mala då. puss och kram alla snyggisar!

Vad tycker du om att statsråd rökt marijuana och haft svart städhjälp?
Ställningen just nu:
Spelar ingen roll, det visar att de är mänskliga  (49.7 %)
Inte bra, men alla kan göra misstag  (24.5 %)
Skandal, de kan inte sitta kvar  (25.8 %)

bara så där som en parantes... "spelar ingen roll, det visar att de är mänskliga" vad är det för jävla alternativt. varti ligger mänskligheten att röka marijuana och ha svart städhjälp? stööööörrrrt. tycker jag. och det var aftonbladet det.


Andra bloggar om: , , , , , , ,

förresten lägger jag till en gammal fredagsfyra här. hittade ingen nu, för jag hittade inga postningar alls där, men, men... jag tog en från en annan blogg, för sånt gör jag...

1) Är du en som läser "skvallertidningar" öppet, en som läser utan att erkänna det eller en som inte bryr sig alls?
en som faktiskt inte bryr sig alls. visst kan jag bläddra i en hänt extra om jag springer på så där och skulle kunna göra det helt öppet, men ja, nä, inte så intresserad nej.

2) Vad tror du stämmer mest: Att kändisar lider av att deras privatliv exponeras - eller att de gläds åt uppmärksamheten, så att deras karriär får en skjuts uppåt?
om vi säger att jag tror att tex jennifer aniston lider av det kanske, även om jag till stor del tror att hon har gett upp och försöker se det som att de gör bara sitt jobb. men jag tror att nån som idol-ville gläds åt uppmärksamheten

3) Var går gränsen för vad man får skriva om, eller visa bilder av, en person i en (skvaller)tidning?
jag tycker det är tråkigt nu med alla kameramobiler och tidningar till och med uppmanar folk att skicka in sina mobilbilder. jag menar nånstans måste ju paranoian så till, så lite privatliv kan väl folk få ha. men annars vet jag inte vad det skulle vara, just skvallertidningar behöver väl kanske inte ha några gränser, men de behöver ju heller inte fejka våldtäkter för att få skriva om robbinson-robban som hjälte...

4) Finns det någon kändis som du helst inte skulle vilja höra någonting mer om det närmaste året? ;-)
hmm, den här idolprylen kan de ju få vara rätt tyst om, det är rätt jobbigt att alla ska gnälla på juryn. va fan, konceptet är ju som det är och det är ju presenterat redan innan... och att alla de här b-kändisarna dyker upp överallt och man har inte en susning om vem det är. sen kan de ju kanske få vara lite tysta om bb-linda.



Andra bloggar om:

ps. jag vet att det är lördag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0