vad är en vår utan snö?



saker gjorda: inte mycket
alkoholintag: kaffööö
dagens fråga: undra vad lennie norman gör nu för tiden?
dagens låt: respect - aretha franklin (text)
dagens känsla: ouff, trött siih... drömde mardrömmar i natt :(
dagens citat: det skulle vara korkat av mig att säga att det inte finns ungar som ser upp till mig, men jag har inget ansvar för dom. jag är ingen barnvakt.*



drömde någon galen dröm om hur en våldtäktsman blev intervjuad som stjärna i en herrtidning och hur han bodde i min förort osv... *ryser*

så håller jag på och groddar bönor och kokar soppa. och håller på att somna så fort jag blinkar. ingen bra dag alls. tänkte putsa fönstren och så tänkte jag att jag skjuter på det och så vips säger de att det ska bli snö imorn. fan oxå.

männen, kärleken? vete fulingen.

allt måste ju vara sånt jäkla jobb oxå, man kan som inte bara byta tandläkare. *stånk*. jaja, ett projekt för framtiden. idag kanske jag kommer igång och dammar köket, efter soppan.

jag känner mig helt ointressant som människa. och jag får intrycket av att det nog är sanningen. men, men, jag vet inte vad jag ska göra åt det riktigt. jag är inte särskilt intresserad av nåt själv så.

och melodifestivalen som var i helgen, minns jag inte ens. så ointressant musik. fast det är synd om kikki danielsson. hon mobbas för att hon är tjock. hehe...

* eminem är tuff.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0