skandalsnygging och annan krydda

saker gjorda: eh... glott på ghost whisperer
alkoholintag: grönt té utan alkohol
dagens fråga: jag hade en, men jag glömde bort den?
dagens låt: mer ett mantra "upp och nicka sockerdricka"
dagens känsla: trött
dagens citat: allting blir bättre när du är nykter, förutom skandalerna.*


* the one and only debbie harry



somnade kanske runt tolvsnåret vaknade runt tre och kunde inte somna om på en timme, vaknade vid fem och så där höll det på tills jag gav upp vid 11 typ. hostar så att jag vaknar. fast jag hostar bara om jag sover eller ska sova. vet inte vad det är som händer då, men rätt jobbigt är det iallafall. så jag vaknar rätt mycket om nätterna jo.

männen, kärleken? http://knulla.istheshit.net/ hehe, kände igen mig där kan man säga. hur jag upplever män. jo. nä, men fan, jag är kär och det är en pina. jag vill som bara komma undan. vara ifred, eftersom ingenting positivt någonsin kan ske. så var det med det.

får se när mina föräldrar dyker upp för att hjälpa till och tapetesera då. eh, nää, jag gör inte sånt själv. rätt mycket för att jag inte klarar av att vara noggrann och det kanske man ska vara vid just tapetsering. sen ska vi liksom köra ett lass sommarkläder till de hemlösa oxå.

nå, jag tänker nog ha de stora väggarna mörklila och fönster och dörrväggen i ljuslila. det är planen.

>> det roligaste var ju att täppas verkligen säger att han höll på att bryta ihop.

och nu har jag använt mina nya frukostskålar i micron. till soppan. och det funkade :) så det är ju bra. och imorse åt jag äntligen grötfrukost. med havrekli och en tsk linfrön. och det var så jäkla gott.

men ja, sen somnade jag på soffan. som vanligt :( måste komma ur den här svackan på nåt sätt. äter ginseng, men det verkar inte hjälpa. alltså jag vet ju att bla bla bla det är en del av sjukdomen, men va fan. nå rutiner ska införas. högen att rensas ligger liksom fortfarande kvar på golvet.

undra vad det är idag då, eftersom det tutas så förbannat utanför...

jaja, nu ska jag äta middag, puss på er snyggingar och sötsnosar ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0