jodå, jag är bitter, men snygg som fan hur som

saker gjorda: deckat på soffan
alkoholintag: vet inte, men så många öl hann jag inte med efter tolvslaget just, eftersom de stängde 1
dagens fråga: but why vill ingen ha mig som flickvän utan hellre väljer tjejer helt utan stil?
dagens låt: woman - bob dylan she aches just like a women, yes she does, but she breaks just like a little girl
dagens känsla: är lite bakis seg och orolig
dagens citat: dessvärre förstod jag inte att lycka var ett alternativ som gick att välja.*


*chris lowe, pet shop boys



alltså det här mötet med försäkringskassan jag ska ha. jag tycker att det är så otroligt kränkande att vara tvungen att sitta och blotta mig, mitt innersta, för främlingar och min personalchef. jag verkligen hatar det. jag menar, jag har en rätt lättsam attityd gentemot folk jag inte känner så där och det bara är så jobbigt att blotta sig.

och nu ska jag trasha Js flickvän L. men fan vilken ful flickvän. och dålig stil liksom. dyka upp på en ordnad 30årsfest i benvärmare, sportskor, någon billig trikåklänning som visade arslet och en munkjacka. kom igen liksom. gå och grilla nånstans vetja. jag tycker sånt är oartigt. man kan fan anstränga sig lite för värdinnornas skull liksom. men ja, då passar de ju bra ihop då, utseendemässigt. snacka white trash på dem liksom. inte ens eminem är så kasst klädd.

männen kärleken? nä, men fatta att jag inte betyder något. nada. så nu kan jag inte skriva mer om det.

hade en skitkul kväll och jenny är suveränt galen och störig, som hela tiden skulle dra sina aprilskämt. påtal om ingenting så gick jag då på den om att hon legat med bartendern... men det var jättetrevligt alltihop och jag undrar, finns det nån av sussis polare som kalle _inte_ har hånglat med nu?! men han är söt och silvrig. sussi, snyggt klädd som alltid, förresten. fast bara en kille i kjol var lite tråkigt :) och en viss syster hade ju enorma honkas, de höll liksom på att trilla ur urringningen. helt galet.  och så fick jag matlåda med mig hem :) och så fick jag pussa på Leia :)  haha, kom förresten på att R sa att jag var som L.... fast jag fattade aldrig varför... men jag tror inte att han gillade L... för han hetsade om att J alltid var otrogen och att han var förbannad på det och att J alltid sket i honom osv, trots att de är kusiner och så jämförde vi L och M och då sa han nåt om mig och L, men som sagt, det var i den vevan han klev in i taxin, så jag hängde inte riktigt med. nåja, jag trashar henne helt iallafall. sa det till J oxå, att jag tyckte att hans flickvän var trash, så han lär ju inte vara så glad på mig, men då kanske han fattar att jag inte vill vara hans polare. för han ger mig ingenting.
och sen sa tess det mest politiskt inkorrekta på hela kvällen. för jag sa nåt om att alla jag kände var så snygga, att jag typ bara känner snygga människor och hon höll med om att det var samma för henne. så säger hon 'det är för att vi är svenskar'. helt knasigt. och sen sa hon att hon aldrig har sett en ful iranska, vilket oxå är lite... mja... och jenny och jessica verkade tro stenhårt på sambandet; stora händer - stor balle. knasigt.

det är synd att man måste bli bakis...

alltså, jag vet att jag är elak som säger att nån är ful, men det är bara för att jag tyckte att M var så söt. och vadå, jag måste inte alltid vara snäll och tycka att alla är söta. jag känner inte henne, så det här var bara det yttre...

och eftersom jag är inne på yta så var ju klart en annan syster, karin, snyggast av alla i sin superläckra klänning. lite 50talspinuppa över den. svart-vit. flott och ja, så snyggt.





Kommentarer
frollen

Hahaha, du är bara för söt.

2006-04-04 @ 10:46:56
URL: http://frollen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0