jag tror jag glömde tarzan kvar...

saker gjorda: vaknat, ätit
alkoholintag: nix pix.
dagens fråga: ?
dagens låt: light my fire - doors
dagens känsla: tröööööööött
dagens citat: jag är den ende mannen som har varit både i take that och minst två av tjejerna i spice girls.*


* robbie williams


alltså, det går inte att beskriva hur trött jag är. det gör tillochmed ont i kroppen. varje dag. och så får jag ångest för att jag inte får någonting gjort. slocknar varje dag. det spelar ingen roll. och alla bara 'det är understimulans, ta dig i kragen' typ. men om man liksom inte klarar av det för att man dör av trötthet då?! jag menar alltså, jag har varit trött så där, herre gud, jag har börjat 7 på morgonen och har en timmes resväg till jobbet, jag vet vad trött innebär så där när man inte fått sova längre och det är är inte samma. men folk förstår ju inte. så där som de aldrig förstår mig. inte för att det spelar någon roll...

jaha, nähä, verkar inte som pannkakan vill åka hit, så jag får väl ta med hennes present till jobbet imorn. nog för att den är tung och omständigt på tunnelbanan, men bättre att få det gjort än inte så att säga :)  mitt motto ju - lika bra att få det gjort.

männen, kärleken? undra om man ska bli lesbisk då... nä, jag vet inte, har försökt få benitha att hitta skivor med dogstar och robert downey jr nu när hon är i LA. fina män. jo. och jag såg robban på tv:n med sin nya fru och han var så löjligt förälskad att man blev helt lycklig av att titta på dem... men för min del är det nunnelivet som gäller. faktiskt.

och så måste jag lära mig krydda själv och sluta använda buljongtärningar när jag gör soppor. för jag läste på att de innehåller härdade fetter. likadant med mitt mildamargarin.. och min favvokrydda innehåller naturligtvis natriumglutamat. aromat då. jo, det finns väl i buljongen oxå. och i chips. och det är en steroid, vilket då inte är så bra. inte för att jag använder den så mycket, men på popcorn är det gott tex. så ja, då får man leta på nån ny krydda. jag skulle vilja ha en sour cream union-krydda... fast jocke sa att de inte hade sour cream i usa öht utan han körde på creme fraicheliknande jox...

hmm, man kanske borde plugga till dietist... fast åh, jag gillar ju att frossa i wienerbröd :) kommer man ju aldrig att våga det igen...

kan man inte bara få ett liv man trivs med. förtjänar inte jag det liksom, efter all skit?! tycker inte att tabletterna hjälper nåt nämnvärt, men folk hittar på massa att 'åh, jo, men du har ju tvättat fönstrena' jaha? men det kanske faktiskt var jag och ingen medicin... jag menar, förra våren rensade jag ur min garderob, städade mitt förråd, sorterade mina skivor osv... jag får ju ryck ibland...

måste in till stan och hämta biljetter oxå. hade tänkt ta det imorn, men kan ju inte gärna släpa på present och saker och stanna till och hämta biljetter... så jag får åka in och fixa det nån annan dag.

haha, nu har jag suttit och diskuterat falafel med en polare oxå... vilka hälsofreak vi tror att vi är... fast hon är ju det mer än jag, för hon är ju vegetarian...

puss puss alla sexy smiles ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0