Fadde och Johan Palm och så lite Sony

Okej, okej, jag får väl erkänna att mitt intresse för Johan Palm är sisådär va. Jag såg nog den säsongen av idol, men var nog rätt neutral där, även om det alltid är roligare med rock framför sliskig nyproducerad RnB... Nu råkade Mymlan pusha lite för hans blogg däremot... Så jag tog mig en titt och jag hänger inte med riktigt, varför Aftonbladet väljer att ompublicera bloggen som ligger på hans hemsida eller tvärtom? Det här kommer att förbrylla mig länge känner jag... En annan sak är att ... hmm... nävars, jag tror iiinte att det är unge herr Palm som skriver bloggen... Inte om man utgår ifrån hans, hrm, svar på de frågor han fick i tv, jag tror att det är folk från Sony, som plitar i den... men visst...

Varför jag nu skriver det här inlägget överhuvudtaget... Nåväl.

Fadde har oxå en blogg. Eller två.
Idag såg sms:en ut så här:

"vänta ett tag, är det sant att
nån brud tjatade här förut om
att Fadde var hennes drömkille"

"va?"

"Ja, jag kom på att jag såg
det på löpet lite snabbt i
måndags, men glömde
fråga om det..."

och där ringde Pannkakan upp mig:

- det är den här hästbondebruden.. som verkar vara helt mediakåt och har vikt ut sig här och där... hon är så långt från stureplans silikonisar man kan komma typ, har nån gård nånstans... (underförstått att 'vaaarför är de ihop?')
- men det hade ju han oxå, han hade ju nån gård i Småland förut, när han var gift
- aa, just ja...

Och jag säger så här: VARFÖR vet jag sånt här? Och slänger ur mig det som att det är helt självklart att alla vet att Fadde har haft en gård, för det är ju viktiga saker... mmmhmmm... Ibland vill man slå sig själv med en paddel i skallen...

"Varför jag nu skriver det här inlägget överhuvudtaget... Nåväl."

Puss och kram



Kommentarer
Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-21 @ 00:03:15
dess

haha, underbart!!!

2009-08-21 @ 09:41:14
Panki

Hahaha men eller hur... Hahaha, man e bra störd.

2009-08-21 @ 19:47:50
URL: http://pancake.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0