BroPass - en sajt om Östersundsbron

Jag blev ombedd att skriva ett inlägg om BroPass.se, som är en praktisk sajt för dig som vill ta Öresundsbron över till Köpenhamn för ett besök på till exempel Louisiana. Något jag ser fram emot att göra endera dagen.

BroPass.se innehåller information så som priser. Och köper du ditt bropass online så får du dessutom 50% rabatt. Men sajten innehåller även roliga tips på vad man bör se i Köpenhamn och i Malmö. Jag kanske personligen skulle vilja utvidga dessa tips lite, då jag anser att Köpenhamn är mer än Ströget, Lille havsfrun och Tivoli lika mycket som att Malmö är mer än Turning Torso, Slotssparken och Torget. Till exempel har du ju Moderna Museet i Malmö och, som sagt, Köpenhamns svar på museum för modern konst - Louisiana.



Något annat, som är lite roligt med BroPass.se är att de delar med sig av fakta om bron och även alternativa färdvägar, om man inte vill ta bilen över bron.
En länk tillbaka till startsidan är dock något jag saknar, upptäckte jag efter att jag klickat mig vidare för att läsa om "vägen vidare mot Europa". Även om alla innehållslänkar finns i vänsterkant så vill man gärna på ett smidigt sätt kunna ta sig tillbaks till startsidan om man skulle vilja tipsa om sajten och skicka länken vidare.

ciao




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0