I jakten på en skrivbordsstol

Tack vare att jag läste om Trademax' erbjudandekampanj att bloggar man om dem får man ett presentkort, så hittade jag till deras hemsida.  Så även jag passar på att skriva ett blogginlägg för denna kampanj.
 
Trademax är en webbshop för inredning ute och inne.
Jag håller nämligen på och letar efter en stol till ett av mina skrivbord;
 
 
Nu kanske just denna stol, som heter Reda Stol, inte är någon traditionell skrivbordsstol, men det är ju lite det som är poängen. Jag letar efter något udda, något som bryter av den övriga inredningen. Denna stol kostar 1095 just nu, då den säljs till kampanjpris.
 
Jag letar även efter lampor till hallen. Nu hittade jag dock inga som passade, eftersom det jag vill ha är plafonder i retrostil. Nu räknade jag inte, men uppskattningsvis har Trademax iallafall över 150 taklampor att välja på.
 
Jag saknar dock en kategori för sängkläder. Och ja, även en för gardiner.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0