Den nya bostaden

Har tillbringat dagen i sängen. Jag verkligen älskar min säng. Det händer inget spännande där, men det är den bästa säng man kan tänka sig. Även om ja, det är klart att jag skulle vilja ha en ställbar säng, men då finns ju risken att jag skulle bo där på riktigt.

Har några paket att hämta ut på posten och en bussresa att se fram emot. Tänk om jag kunde lyckas fixa datorn tills dess. För ack, visst är det så att ominstallationen vägrade fungera - och vad gör man då? Hoppas på att efter 50e försöket så ska det helt plötsligt fungera - vem vet.
Eller en dag händer det, som det så fint påstås i tv-reklamen.

Sms-kuponger att hämta ut:
Fazer; chokladkaka
Malaco; godispåse
Kelda; Gazpacho
Så där som en påminnelse till mig själv.
Jag tänker att om man inte gillar kall tomatsoppa så går den säkert att använda till pastasås.

Ciao



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0