Femtio nyanser av Grey

Jag kan inte låta bli att fascineras av hur fyndig originaltiteln är och hur trist den svenska titeln är. Jag brukar sällan hänga upp mig på boktitlar annars. Filmtitlar däremot. Vi har ju tex Hudson Hawk, som förvandlades till Höken är lös. Eller hur Grosse Pointe Blank av någon anledning blev till Även en lönnmördare behöver en träff ibland...
 
Men annars är det ju, inte helt otippat, på väg att bli film av nämnda bok;
 
 
Inte för att jag på nåt sätt vill se Skarsgård i kopparrött hårsvall, men;
 

In fact, the vampire guy has another trick up his sleeve (or down his pants) that might make him even more comfortable with the idea of playing the fetishistically inclined Mr. Grey. He claims to have a basement "sex chamber" of his own. Sort of.

"That wouldn't be an issue," he said. "I have a sex chamber in my basement--my character on 'True Blood' [does]--so I've had training."

 

Ciao

 



Kommentarer
Emelie - Emelies Christmas

Spännande :D

2012-11-27 @ 15:09:30
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
p

HEJ du är med i vår blogglista. Hoppas du fortfarande vill det. Om du har något tips på vad du vill att vi ska skriva om så kommentera bara.
Kram P

2013-08-07 @ 17:49:59
URL: http://psykiatrin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0